Thursday, January 21, 2010

P.S Telling the world how much you miss me ?

Dear diary,

Lama tidak menulis. As usual, hari-hari yang aku lalui dalam keadaan baik dan cukup sempurna. Insan dicinta sentiasa ada dekat di mata. Alhamdulillah last day, dia pulang dalam keadaan selamat, maseh lengkap anggota tubuh badan dan aku tengok dia semakin sehat (T.T). Update pls..
  • Seperti dijanjikan, aku dah selesai serve nasi ayam untuk dia. Simple but so special. Dia agak tak percaya yang aku boleh masak and sediakan bendalah tu. ahah! Nampak sangat la yang aku ni kurang ilmu memasak eh. Sekali dah masak, naik heran dua tiga kali. ish! Antara komen dari masakan aku tu adalah nasi yang aku masak tu layak dapat grade A, goreng ayam pun grade A. Just agak lemah dengan sup di situ. Terlajak rempah ratus la pulak. hehe! Ochee darling, i dah janji pada u yang i akan upgrade my cook better.. better.. Promise! :))
  • Citer bab makan last last day, dah selamat makan set tomyam. ahah! Betul-betul feel! Pizza pun dah selamat masuk dalam perut. Kalau nak makan pizza musti nak ke Wangsamaju yang super duper syiok environment kat situ. Selesa and fast service, yeah! OMG, Chocolate Volcano sangat HOT ok. Nak lagi. Ops! Oh, prosperity on the way! on the way! Susu? yeah, dah dipaksa minum. Susu HL sangat tulen. Minum malam, pagi-pagi terus cirit birit. uhuk!
  • Cik buah hati punya request kalau boleh dia nak aku rasa environment tempat kerja beliau di tengah-tengah penjara laut, rasa naik chopper, rasa everything macam dia penah alami menghuni di atas platform, It's offshore works. hu! hari tu, tak tahu nak merayap mana then terus ke petro sains. ahah! seumur hidup masa kecik tak penah pulak join lawatan kat situ then dah tua-tua ni baru teringat nak masuk. So now aku dah paham keadaan cik buah hati kat sana. Kesian! Kesian! eh, kesian ada syiok pun ada apa sebab banyak je entertainment kat sana kan sayang ? wink! Aku tengok bilik dia tidur, bilik dia makan, tempat dia kerja and everything lah. Kalau aku sumpah takkan kerja cam gitu. Salute sangat sebab dia betul-betul tough. Keep it up dear and i'll always support you. LOVE!
  • Last-last day jugak cik buah hati dah survey tempat kursus kawen. Ok, sabtu ahad ni takde aral lintang jadi la kitorang attend kursus yang susah sangat nak deal time tuh. Finally we got it. Oh Mahligai Firdaus!! we'll come!!
  • Cik tam dah siap berkilat. Dah hantar cuci luar dan dalam. Vakum.. Sangat fresh my car. lalala.. ;-)
  • Hari tu kitorang timbang berat badan. Oyeah! dia still maintain but i less 3kg. Sangat-sangat happy doh! Maybe 3 weeks tu aku jaga tak makan malam la kot. eheh!
  • Bekam ? uh! bila nak pi buat ni cik dear..
  • Oh yah! item ni amat penting.. i got my COMMUNIQUE! sangat-sangat teruja ok bila pegi ISetan tak sabar nak tunjuk kat cik buah hati. Time tu rasa debar-debar takot dah sold out. Bila tengok bendalah tu still hanging elok-elok je kat situ, meloncat aku kat situ ok. ahaha! Thanks darling. muuuuuuah!! :-*
  • Setel soal pengurusan kwsp, bayar duit kereta, duit rumah. Bil talipon belum then roadtax blum setel lagi.
  • and last but not list, my vacation. Taknak describe banyak-banyak just nak cakap it's superb! cherish all the memories.. Sangat-sangat tak dapat dilupakan. I love you!
I'm so obsessed with him. Trust me!