Saturday, January 9, 2010

Untitled...

Dear diary,

Jam dah menunjukkan ke pukul 12.35. Mata maseh lagi galak tak dapat tidur. Tadi after finished chat with him, ingatkan dah boleh berdengkur tapi pejam pejam pejam tak boleh lena jugak. Lonely. Then, capai laptop search blogger and start typing. Tak ada apa pun hal yang nak diluahkan cuma kebelakangan ni hati asyik sayu-sayu, hati cepat sangat tersentuh. Betul kata orang, terlalu banyak ujian, dugaan dan rintangan yang akan kita hadapi sebelum kita mencapai sesuatu kebahagiaan. It's truth! Tapi aku pasti pelangi itu akan tetap muncul bersinar. YAKIN! Harap kita sama-sama dapat menempuh ujian ini, kuat, tabah dan berbanyakkan bersabar. Aku sangat merindui kamu.. Sayang, aku akan sentiasa menunggu kepulangan kamu. Cinta ini untuk kamu sampai bila-bila. Jangan bersedih lagi.. Bila kau merindui aku, pejamkan mata. Aku pasti sentiasa dekat denganmu..




amberwith