Sunday, March 14, 2010

It's raining outside the window..

Dear diary,

Salam buat tunang tersayang. Hari ni hari ahad. Mood untuk menulis agak rendah. Kepala asyik nak sakit-sakit aje. Macam biasa bila aku ter'over memikirkan susuatu, ini lah padahnya. Apa penyakitnye pun aku kurang pasti. Tak boleh nak buat2 stress sikit, Fuh! Tadi, dia call pun aku agak kurang bermaya. Perit tahan sakit. Tapi lama-lama after mandi basuh kepala dalam setengah jam, then berwuduk, then minum, then dapat panggilan dari dia baru la ok sikit kepala otak neh. Mungkin tadi siang aku asyik fikirkan pasal kerja yang belum dibereskan. Aku try sampai mana yang manpu td, and then finally i can't bear the pain. pfft! Alih-alih kerja rumah terbengkalai macam tu aja. Betul jugak cik buah hati cakap td, time cuti aku perlu rest secukupnya. bla... bla.. dan banyak lagi lah kena membebel td. Aku iyakan aja. Ok fine! kepala tak sakit lagi.. Plus taknak cerita soal sakit dengan panjang berjela, tadi aku dan dia borak-borak agak lama lah. Almost 1 hour. Best! first time dapat gayut lama-lama-panjang-lebar neh. Oh! btw, sekarang ni dia dah ada kat another platform. Kat situ katanya lebih free sebab saiz pelantar lebih kecil pluss tak ramai yang stay situ. So that kebarangkalian orang nak pakai telepon agak kurang la. huhu! Great! Tadi, hati rasa girang sangat sebab finally dia dah tergerak hati nak potong rambut. Yeah! ini la masa yang ditunggu-tunggu. Dear, kalau you tak dapat nak jadi macam sakaki makio, takpe la. I pasrah! I redha! Jadi diri you yang sebenarnya eh. Wink! :)) So bila dia balik nanti dah bertambah lagi list dalam form aku neh. Dia cakap nak pegi salon, potong rambut and cuci rambut everything. lalalala.. aku ? tengok keadaan nanti. Then kalau boleh nak make appointment dengan dentist. Uh! boleh ke neh ? takpe.. kita survey dulu yer sayang. Erm, jam hampir pukul sepuluh, Sini pulak dah start kehujanan, Syok sekali kalau tarik blanket neh. YAW! YAW! YAW! Nak tido dulu la. Nak mimpi-mimpi indah aku dan dia lari berkejaran di Phuket Thailand. Boleh ? ahah! gtg now. Will meet again. Good bye diary, good night hunny, sweet dreams. Love you!




p/s: Tengah tengok cerita King Kong kat tv. Uh! hodohnya KINGKONG!