Wednesday, April 21, 2010

Aku ingin engkau selalu ada menemani..

Dear diary,

Wow! agak semakin aktif untuk menulis. Sambung cerita suka duka di diary kesayangan lagi. Okey, sejak jejaka tu balik banyak aktiviti yang kami manfaatkan bersama. Nak tahu ? macam biasa la macam yang aku selalu listkan dalam belog ni time2 dia dah dekat nak balik. Bila dah tulis, means benda tu kena highlight betul-betul. Entry kali ni kasi pendek-pendek saje aku bagi menjimatkan ruangan yang ada. Hari-hari outing sakan., berjalan sakan, makan sakan. hehe! Syukur amat balik kali ni dia tergerak hati nak potong rambut. Puas aku tegur sila potong rambut hencik! tapi dia nak sangat simpan-simpan lagi rambut tu. Fuh! Last2 baru dia rasa rimas sendiri. Dapat tahu dia nak potong rambut, terus carikan salon yang sesuai. Yaw!

Rounder punya sakan, last2 singgah Melawati jumpa salon ni. Sempat aja sementara tunggu dia gunting rambut tu. heee!

Hari tu sangat kenangan manis. Oh! bukan hari tu sahja. Hari-hari adalah kenangan manis bagi kami. Syukur alhamdulillah aku sudah jumpa orang yang mencintai diri ini dengan sepenuh hati. Fullstop. Petang tu aku dan dia mundar-mandir area Damansara. Makan, cit cat, window shopping etc. Bestnye! huhu! Then malam, tergerak hati nak pegi I-City. Nak tengok sikit apa yang ada sangat kat sana tu. Actually, memang ramai yang berkunjung kat situ. Biasala tempat baru. Quite nice. Sebab ada banyak lampu-lampu bercahaya mewarnai sekitar tempat tu. Mula-mula sampai tu agak excited la sebab tak sangka ada jugak idea orang nak buat tempat camtu. Lama-lama ada sana terasa macam dah takde apa2 yang best plak. huhu! Jenuh jugak cik buah hati jadi tukang photographer aku. Apa-apapun kami tetap enjoy! Bye for now. Till next entry. Muah Diary kesayangan!

Skodeng jangan tak skodeng. Wink!