Monday, May 31, 2010

@#$%^&*

Dear diary,

Kehadapan diary yang dirindui selalu. Terima kasih sebab sudi menjadi ruangan yang setia untuk aku luahkan rasa hati selain dia, insan yang aku cinta. Diary, sejak kebelakangan ni hati memang tak keruan, terasa macam kucar kacir, rasa tak semangat nak kerja kat situ lagi, rasa macam nak sumbat mulut seseorang yang aku kira terlalu busuk, terasa macam nak hebahkan kat semua orang tentang perangai dia, terasa macam nak lari jauh-jauh then jerit sekuat hati 'Tolong jangan kacau dan busukkan nama akuuu!, terasa macam nak calar-calarkan je kereta dia yang budget mewah sangat tu, terasa macam nak letak paku payung kat tempat duduk dia, terasa nak hidup cuma ada aku, keluarga dan dia tercinta. Kau tahu tak diary. Banyak sangat yang aku rasa dan pendam. Bila aku marah, memang takde tempat lain yang aku akan meluah selain dia dan kau. Kenapa eh ? kenapa susah sangat nak jadi sahabat yang setia, sahabat yang baik. Kenapa susah sangat ? Kenapa mesti ada yang busuk hati, tikam belakang, mulut CELUPAR dan yang seantero dengannya. Kenapa ? Kenapa kau tak boleh jadi sahabat yang baik. Dulu, kau pendengar yang setia, dulu aku tempat kau meluah perasaan, dulu kau tak hirau dengan sanda gurau. Tapi kenapa cuma sedikit hal, kau jadikan alasan. Kenapa ? Kalau aku ikutkan hati, i don't care pun kalau kau nak jauhkan diri dari aku dan rakan-rakan yang lain. Go to hell. Kau siapa yang aku kena sembah and melutut bertanyakan pada kau selalu 'kenapa ni ? senyap je lately.. ' 'dah makan ? jom makan jom.. ' Bila setiap benda aku tegur tak diendahkan, apa masalah kau ? Kenapa mesti nak canang dan busukkan nama memasing pada orang lain. Kau memang bodoh! Dah tua bangka pun masih tak sedar diri. Aku tahu, kau cuma jadikan 'itu satu alasan agar orang mengaburi siapa betul, siapa salah. Padahal kau dah terkantoi berscandal itu ini, terhegeh-hegeh tak tahu malu dengan alasan 'well, we are friend. Kenapa nak gosipkan i dengan dia' wtf! Sedar-sedarlah wahai perempuan murahan. Kau memang #$%^& ! Tak kisahlah kau nak burukkan aku apa pun, kau kata aku mulut celupar eh ? aku suka perli eh ? hahaha! tak apalah, yang pasti aku tak jahat macam kau. Mulut busuk macam anjing!