Thursday, June 10, 2010

Alahai Balqis!

Dear diary,

Hari ini hari khamis, jadi malam ni adalah malam jumaat. Selalunya bila malam jumaat, aku tak akan menonton tv3 pada jam sembilan setengah malam. Sebabnya, pada masa tu ada slot SERAM. Walaupun tak berapa seram, tapi aku tetap nak cakap seram. Hum! tadi baru cik buah hati call cakap dia dah selamat sampai kat platform. Alhamdulillah, semua dalam keadaan selamat. Esok dia dah start keja. Hopefully everything will be fine. Balik dengan job success. Nampaknya harini aku tonton 'Semanis Kurma' sensorang. Tak dapat nak sending-sending sms lagi. Takde gelak ketawa untuk malam ni. Hari ni tajuk apa eh ? Rasa macam takde semangat nak tengok sorang2. Hu! Neways, dalam masa yang sama sambil aku menggodek lappy.. terjumpa gambar budak cumel yang buat aku geram-geram. Hilang rasa rindu pada cik buah hati kejap. Blurp! :))





Daripada camera jarak jauh, then focus, then focus lagi budak kecik tu still sama. Muka dia gila betul maha busan. Ok fine! last-last auntie dia yang posing cenyum :)) Okey, dah boleh sambung rindu cik buah hati balik.