Friday, June 11, 2010

Without him - Day 2

Dear diary,

Oyeah! happy sangat malam ni sebab dalam masa-masa aku rindukan dia then telepon berdering. Rindu sesangat dengar suara dia. Dok bercakap depan picture bagitau yang aku amat rindukan dia. Even kami di talian takde la lama sangat macam selalu bergayut, tapi sekurangnya kami tahu berita masing-masing hari-hari. Alhamdulillah, dia sehat. Kerja pun sehat! huhu! Aku pun sempat update yang aku sehat, tengah makan keropok sambil tonton tv, sambil bukak fesbuk dll. Kesian, dengar suara dia macam penat je. haish! tabah-tabah!

Oh ya, kerja tadi aku ada pegi site evaluation dengan Ms Ting & En. Jamil. Overall banyak jugak yang aku learn kat sana. Tak la tepu sangat bila nak buat next sub-cons claim nanti.

Mau hupdate hape lagi eh. Esok ? apa planning untuk esok. Cuti-cuti ni best sebab after subuh nanti boleh sambung tidoq puas-puas. Hope pagi esok, cucu-cucu jiran belakang umah tak buat bising lagi. Then, esok boleh mendobi baju yang dah penuh 1 baldi, then kemas-kemas bilik, nak tukar cadar katil baru, nak masak apa patut then makan sendiri-sendiri, then layan cerita hindustan sambil main masak-masak kat world cafe lalalala.. haish! Banyak betul indoor aktiviti esok. Cik buah hati pesan suruh belajar dari sekarang. 'baik sayang' :))

Ok la, tiba-tiba rasa malas nak taip lagi. Nak main fesbuk pun dah gila busan. Banyak sangat mata-mata, mulut-mulut spai. Mau layan rush hour kat tv dulu. Till next entry diary. Bye!