Tuesday, July 6, 2010

Alahai Jeram Besu :(

Dear diary,

Sekarang ni kiri kanan masing-masing dah sok-sek pasal team building kat Jeram besu Jumaat ni. Jumaat sampai Isnin pulak tu. Masuk hutan, keluar hutan, panjat bukit, terjun sungai dll. Haish! seriau betul. Niat hati memang aku tak nak pegi, tapi tak buleh nak excuse. *sigh! Ini kalau dia baca mesti buat muka cebek-cebek nih SEBAB pada mulanya dia memang tak nak kasi aku pegi pun. Tapi last-last dia redhakan aje la. Janji pandai jaga diri and everything. Hari tu masa balik kampung pun mak and abah ada ingatkan jugak itu ini. Terharu sebab semua orang amik berat pasal aku. Hm,barang-barang aku tak kemas-kemas lagi ni. Jumaat dah nak pegi. Mintak doa supaya aku cepat pegi and cepat balik dengan selamat. Harap-harap jugak masa kitorang pegi nanti, cuaca baik-baik je. Tak hujan. Tak sanggup aku nak tempuh hutan berpacat bagai. Mintak simpang sangat-sangat. Pls!



psst: Tak rasa excited pun sebab kena masuk hutan :(