Monday, July 26, 2010

Separa migrain dengan sawan kadang-kadang

Dear diary,

Aku cuma nak mengadu domba. Mengadu tentang isi hati. Entah kenapa kadang-kadang aku rasa susah hati, kadang-kadang aku rasa apa yang aku buat serba tak kena, kadang-kadang aku rasa happy yang teramat sangat, kadang-kadang aku rasa risau, kadang-kadang aku rasa macam janggal je, kadang-kadang aku rasa tak sabar dapdipdup, kadang-kadang aku nak jerit mintak tolong, kadang-kadang aku nak minum air suam banyak-banyak, kadang-kadang rasa nak shopping apa yang aku suka, kadang-kadang rasa nak cubit pipi dia sampai lebam, kadang-kadang rasa nak lari balik duduk dengan mak kat rumah, kadang-kadang rasa macam taknak keja, kadang-kadang rasa nak lempang je orang yang busybody, kadang-kadang rasa teringin nak jumpa kawan-kawan lama, kadang-kadang fikir nak kawen esok. Kadang-kadang macam nak ada witch bila twink** semua kerja rumah setel, kadang-kadang rasa nak rompak bank kat petronas depan rumah aku, kadang-kadang rasa nak ikat dia taknak pegi mana-mana, kadang-kadang rasa nak jelir lidah kat kau je.

WEK!
Good night diary.


psst: Dengar berita dia nak balik esok. Badabadoo!