Saturday, July 24, 2010

Usaha Tangga Kejayaan :)

Dear diary,

Alhamdulillah finally apa yang aku nak buat tercapai jugak akhirnya. Dari bulan lepas lagi aku try create merangkak-rangkak, itu ini, edit sana tak kena, edit sini tak kena. Tapi berkat kesungguhan aku, sekarang tepat jam 2.14 pagi aku baru je berjaya siapkan my wedding card sendiri. BEST! Ada dua version, purple and pink. Sama dengan tema wedding kami nanti. Ops! terlepas sudah. ahah! Tak sabarnya tunggu dia balik. Mahu show off dulu pada dia la.

Okey diary, aku sangat-sangat ngantuk sekarang ni. Mau tidur puas-puas sebab esok cuti sekolah. Eh! salah. Esok cuti pekerja. Esok nak rehat puas-puas kat rumah, bangun lambat, kemas-kemas rumah, layan tv dan tak lupa aku kena siapkan kerja pejabat. Good night diary. Will meet again. Bye!



psst: Lately coverage celcom kat rumah macam babun.