Tuesday, August 31, 2010

Oh Yes! Pink!

Dear diary,

A public holiday without my darling. Macam biasa, hari ni cuma lepak-lepak kat rumah jer sambil tonton tv, kemas bilik, main internet sampai lebam dan lain-lain. Bila dah mengadap laptop berjam-jam tanpa bayar satu sen pun ni, mesti nak jadi belogwalking tegar. Hari ni dapat satu update dari Wardrobe lagi. Best-best! Kalau nak tahu belog ni banyak jual blouse cara online. Dapat tahu belog ni pun dari Kak Mel. Maklumlah, macam yang aku cakap sebelum ni semenjak dua menjak ni aku masih lagi nak jadi pengumpul blouse muslimah yang ala-ala sopan menutup aurat gitu. Sweet and sejuk je mata memandang. Cik tunang pun tersangatlah menyokong aku hundred percent tentang pemakaian aku sekarang ni. Katanya bila dah dekat-dekat nak kawen ni, semua sudut kena jaga. Baik dari segi perangai, tingkahlaku, pergaulan dengan kawan-kawan pejabat, pemakaian dan banyak-banyak lagi lah. MESTI kena jaga. Takkan masih nak pakai baju yang ala-ala avril lavigne ? Eh! sejak bila plak aku dressup avril ni? simpang sungguh! Segala gaun-gaun bunga-bunga dalam almari tu boleh pakai tidur jep. Comel amat! Practise untuk perfect! Dari sekarang la kena start kan ? Bila lagi. Takkan dah kawen baru nak jaga itu ini. Hopefully aku nak yang terbaik untuk dia.

Okey, sambung balik topik blouse tadi. So tadi aku dah call Wardah for all the transaction everything. Memandangkan rumah cik Wardah tu dekat je dengan rumah Kak Mel, so after transfer duit terus suruh cik Wardah antarkan blose tu pada Kak Mel jer. So, kat opis nanti dah boleh dapat blouse baru. Yeah! excited nak dapat blouse pink yang super duper sweet tu. Wink! Nanti boleh la claim pada cik tunang sebab tak belikan aku blouse kat atas platform sana. Atas platform ada mall ker ? Huhu! Joking! padahal aku yang super cerewet sangat tak suka dia belikan sumthing tanpa aku belek-belek dulu. Kat bawah ni, antara blouses yang aku dah beli dari Wardah Wardrobe. Kalau ada sapa-sapa yang sedang mengumpul hobi macam aku sekarang ni boleh la jenguk-jenguk website dia key :))

Baju ni baru aku pakai last week masa detim berbuka puasa dengan cik tunang. Tak berkedip mata tengok aku dressup begini. Sayang nampak semakin matang katanya ;))

Ini blouse No.2 yang tak pakai pegi mana-mana lagi. Buat pakai pegi rumah bakal mak mertua raya nanti pun ok jugak eh. huhu!

Ecece! ini blouse yang paling bongsu skali aku beli dari Wardah. Lalala! excitednye nak sarung pakai!


Baiklah diary, sekian untuk kali ini. Ada masa akan diupdate lagi ok. Pada tunang kesayangan, selamat bekerja keras kat sana supaya dapat balik raya seperti yang kita rancang. I rela you jadi nelayan lagi daripada you jadi drebar teksi. Bye! ;))



psst: Copy and paste baju kat sini sebab nak buat promote free.