Thursday, November 24, 2011

Lunch hour for breastfeed. I like :))

Dear diary,

Lunch hour macam biasa, tepat pukul 12.30 terus capai kunci kereta dalam beg nak balik rumah. Alahai anak bujang aku macam tak berapa sehat. Akibat kena cucuk semalam. Start dari malam tadi lagi badan dah start nak panas. Terus aku bagikan dia ubat deman yang doc bagi then pakaikan dia cool fever. Wah! relax jer dia sebab sejuuk jer dahi. Tapi nasib baik jugak dia tak meragam, even badan agak panas jugak..tapi dia ok-ok jer. Alhamdulillah, still boleh nak ajak-ajak sembang.. still nak gelak-gelak. Thanks Allah. Malam tadi jugak Rayyan tido awal. Maybe mengantuk sangat la tu. Bila dia tido awal, ada chance la aku godek-godek lappy apa yang patut tanpa gangguan. hihi!

Sampai je rumah tadi tengok dia still tido. Terus kejutkan sebab aku balik pun tak lama. 1 jam jer. Bila dengar je suara aku, terus dia bukak mata. Cool fever yang aku letak pagi tadi pun still sejuk lagi. Bila dah bukak mata, terus aku upahkan dia susu. Huhu! lapar betul Rayyan. Minum punya la banyak. Jadi bila pam susu simpan untuk dia tadi pun jadi sikit. Susu tak sempat nak proses lagi :)) . After susukan Rayyan, bagi makan ubat, tukar pampers everything terus balik opis.

Fuh! Lama jugak nak habiskan notis ni. Tapi best jugak sebab datang keja dengan hati relax-relax jer. Semua claim untuk bulan 11 aku dah setel. Dah hantar ke account pun. Tinggal nak hand over sikit-sikit je pada click. Syok jugak. Datang opis main internet. Terrrbaaaaik :))

 Hug & Kiss Rayyan Aiman


psst: Hadoi! ayat tunggang langgang. Haish!

No comments:

Post a Comment