Wednesday, November 30, 2011

Masih berlatih pakai botol..

Dear diary,

Hari ni lunch hour mcm biasa kena balik rumah susukan bos kecik. Bila sampai rumah tengok dia sedap lagi tido. Alahai syg mama.. Mula-mula xsampai hati nk kejutkan. So, dapatla lunch kt rumah tadi dgn aman.hehe! Dari aku balik sampailah ke pukul 1.30 rayyan still lagi sedap tido. Last-last terpaksa kejutkan dia jugak. Banyak jugak dia menyusu td. Alhamdulillah, lega tangki susu dh kosong. Huhu! Tak sempat nk main lg dia dh sambung tido balik. Haish! Kuat betol anak bujang aku tu tido. Dan yg paling menggembirakan aku ialah, sejak 2 hari ni rayyan dh buleh minum susu pakai botol. Susu yg aku perah pagi td adala dlm 3oz habis rayyan minum. Syabas anak mama. Hopefully dia xmemilih lg lepas ni. Nk layan karenah dia xnk botol, kena lah bersabar skit.. pheew!

Rezeki Rayyan Aiman. Alhamdulillah!