Wednesday, November 16, 2011

Testing!

Dear diary,
Tengah hari tadi balik rumah macam biasa sebab kena breastfeed si kecik tu. Eh! Rayyan aiman ada gelaran baru kt umah. Dia dah jadi 'bos kecik' memandangkan gaya dia lately dh macam bos kat rumah..org sibuk buat keja rumah,dia relax je bersandar baring sambil tengok tv, bila lapar, tekan loceng (menangis) aku pun sampai.hehe! Bila dah dapat susu mulalah buat muka gatai dia.comel betul anak bujang sorang tu. Si abah pulak tak terkecuali dapat gelaran jugak. 'mr mama'. Best kan title tu. Sejak dia cuti2 malaysia ni, dia la yg rajin dok dapur masak utk lunch. Babysetter utk bos kecik juge :-D

No comments:

Post a Comment