Tuesday, December 6, 2011

Hari ini..

Dear diary,

Hari ni aku balik tengah hari macam biasa. Bila sampai rumah tengok Rayyan tengah seronok main-main dengan achu. Bila tengok botol susu, Rayyan tak banyak pulak minum susu harini. 1 oz jer. Alahai anak bujang aku tu. Tak lapar ke dia harini.. nak bersembang.. nak main-main jer kerjanye. huhu! After dah lunch semua baru pujuk-pujuk dia minum susu lagi. Kali ni, baru dia mau. Mengantuk sama.. Bukan main lagi dia menyusu. Lapar-lapar.. tapi taknak mengalah. Akhirnya tadi Rayyan pun terlena atas riba. Bila tengok Rayyan sedap tido, automatik aku pun rasa mengantuk gila. Ades! Malas betul nak balik opis tadi.. mata mengantuk sangat. Yaw!

Hari ni jugak aku start to wear heels since pregnant and delivery baby. Feel sooo weird sebab bila pakai asyik nak tengok bawah jer. Rasa tapak nipis macam tak pakai kasut jer. Haish! ;p

Hari ni jugak belum dapat call dari husband. Selalunya time pagi ada je dia wakeup call subuh dari sana.. tidak pun time aku siap-siap nak pergi kerja dia akan call. Tapi hari ni takde pulak. Maybe banyak sangat dia kerja malam tadi ataupun line tak clear kat sana. (kena fikir positif selalu :))


psst: Rindu suami. Bye!