Monday, March 19, 2012

Non-stop typing!

Dear diary,

Ok ini adalah entry ringkas. So kena cepat-cepat update sementara Rayyan sedang tidur. Now aku kat rumah mak mertua. Oklah tidur sini semalam. Taknak duduk lama-lama sebab nanti tambah-tambah rindu aku kat cik suami. Ini adalah first time aku tidur umah mak mertua without my husband. Haish! asyik terasa dia ada je kat sini. Hm.. esok petang aku dan Rayyan dah nak balik Selama. Maybe 1 week memandangkan tok Rayyan kat Selama pun dah mula rindu cucu dia yang sorang ni. So seminggu jugaklah segala facebook dan update belog akan off. Aku bagi cuti. Hehe! Tadi sebelum keluar rumah, aku dah pastikan semua pintu/tingkap berkunci, gas pun dah tutup, off plug etc. Tapi dalam on the way tadi teringat terlupa bawak charger henset pulak. Haish! Esok sekali la singgah amik jap sebab Rayyan dah ada dalam carseat. Malas nak tinggal dia bukak pintu pagar. Esok pagi insyaallah aku akan hadirkan diri ke seminar. Ceewah! Seminar Susu Ibu. Aku tak jadi persatuan putri umno lagi aih. Simpang kot. huhu! Kebetulan aku dapat info ni dari facebook. Jam 9pagi-1tghhari. Dapat permission dari husband, dia kasi pergi. Boleh la aku tambah ilmu pengetahuan tentang penyusuan bayi lagi esok. Insyaallah, hopefully jugak my cousin merangkap wanita yang tengah sarat mengandung tu dapat join sekali nanti.