Wednesday, April 4, 2012

03042012

Dear diary,

Bila tengok kedua-dua insan kesayangan tengah asyik tidur.. tenangnya rasa hati. Apalah yang dimimpikan tu eh. To my dear husband, i love you so much till the last breath. Insyaallah.. To my little Aiman.. mama always love you. Semoga anak mama jadi insan yang berguna di dunia dan akhirat. Amin! Sejuk pulak malam ni. Bertambah syahdu aku nak menulis belog.

Lately, dah banyak malam jugak aku tidur lewat. Haish! tak boleh jadi ni. Kejap lagi aku nak follow diorang berdengkur sama. Now, dah siap-siap makan jamu + sapu losyen mak dara kat kaki. Sejuk pulak dah. Kang kejang pulak kaki ni. Tiba-tiba husband terjaga cakap sakit hidung bau losyen tu. Pastu sambung tidur balik. Aku pun dah konpius. Awang ni mengigau ke betul-betul terjaga. huhuuuu!

Hm, harini aku buatkan Rayyan carrot puree. Kalau sebelum ni, aku tak campur ikan bilis, now aku dah start campurkan dia sedikit sumber protein. Syukur alhamdulillah.. banyak benar dia makan tadi. Bila buat habis.. buat habis.. barulah semangat mama nak tongtang tongtang kat dapur. hehe!

Budak comel kuat makan. Muuuah!

Petang as usual get ready to go to MIL house. Ada makan-makan sikit malam ni. Rayyan Aiman taknak notti-notti okey!

Bila tengok liliepie, Rayyan dah masuk 7 bulan kan. Alahai! Bila nak update Rayyan milestone ni. huhu! Sorry sanyang. Mama masih nak kumpul-kumpul story pasal Rayyan. Nanti bila dah penuh mama update okey. Love you so much! Okeylah, nak off dulu sebab nak hug husband Rayyan lama-lama. Muuuah! Bye diary!