Monday, July 16, 2012

Home Sweet Home 16/7/2012


Dear diary,

After one week bercuti kat kampung, now aku dah kembali ke home sweet home macam biasa. Rindunya  nak golek-golek kat rumah sendiri.. rindunya nak berinternet malam-malam. hehe! Bila masuk rumah siang tadi, tidurkan Rayyan then terus capai penyapu, mop blablabla. Time to housekeeping!! and now Rayyan Aiman dah fully nyenyak tidur. Masa untuk mama pulak merehatkan diri. Terapi depan lappy. huhu! This is short entry. Promise me! Just nak update, cuti kali ni kat kampung banyak sangat aku manfaatkan masa yang ada. Aku lebihkan beribadat, belajar memasak, buat kek, buat puding lalala.. and ada lah aku buat kerja-kerja kraft sikit kat rumah. Best sangat! Kenapa entah sejak akhir-akhir ni dapat seru nak main masak-masak kat dapur. Tempias tengok masterchef kot. adooi! Fun rupanya bila memasak ni. hehe! Apa-apapun ada masa nanti aku akan update serba sedikit resipi yang aku dah buat sepanjang bercuti kat kampung tempoh hari. Meet again. Bye diary!